درحال بارگذاری...
پیام دلخواه شما در این قسمت قرار میگرد
اسپري لیدوکائین درمان زود انزالی با خمیر دندان
سلامت صفحه اصلی

اسپری لیدوکائین درمان زود انزالی با خمیر دندان

از اسپری لیدوکائین برای بی‌حس کردن دندان و رفع درد آن استفاده می‌شود. از این اسپری می‌توان برای رفع محل نیش حشرات، درمان زخم‌های سوختگی و کم کردن درد بواسیر نیز استفاده کرد. برخی از زوجین برای طولانی کردن رابطه جنسی خود، از اسپری لیدوکائین یا اسپری دندان استفاده می‌کنند. در این مطلب در مورد تاثیرات اسپری دندان در درمان بیماری زود انزالی آقایان، توضیحاتی ارائه می‌دهیم.

اسپري لیدوکائین درمان زود انزالی با خمیر دندان

استفاده از اسپری دندان برای درمان زود انزالی

تعدادی از آقایان به عارضه‌هایی همانند زود انزالی مبتلا بوده و برای افزایش مدت نعوظ خود، از راه حل‌های گوناگونی استفاده می‌کنند.‌ یکی از راه‌های موثر برای تاخیر در انزال آقایان، استفاده از اسپری دندان یا لیدوکائین می‌باشد. این ماده بر روی آلت مردان نوعی بی‌حسی ایجاد کرده و زود انزالی آنها را تا حدود زیادی درمان می‌کند. اما باید در نظر داشته باشید این اسپری برای رفع زود انزالی، یک روش کاملاً موقتی بوده و باید از روش‌های درمان دائمی استفاده کرد.

در این شرایط برای درمان کردن زود انزالی باید به پزشک متخصص مراجعه کرد، زیرا استفاده زیاد از اسپری دندان، عوارضی برای آقایان به همراه دارد.

مقایسه لیدوکائین با اسپری تاخیری

• میزان بی‌حس کردن آلت تناسلی با اسپری لیدوکائین حدود ۳۰ درصد بوده، اما اسپری‌های تاخیری تقریباً ۱۰ درصد است.

• میزان ماندگاری اسپری تاخیری در مقایسه با لیدوکائین، بیشتر است.

• اسپری‌های تاخیری به نسبت لیدوکائین تاثیر زودتری بر روی آلت تناسلی مردان گذاشته و آن را به طور کامل بی‌حس می‌کنند. اما اثر اسپری لیدوکائین دندان بر روی آلت تناسلی، ۲۰ دقیقه بعد از استفاده ایجاد خواهد شد.

• محل استفاده از اسپری تاخیری در آقایان، زیر کلاهک آلت تناسلی بوده، اما از اسپری لیدوکائین می‌توان برای تمامی بخش‌های آلت تناسلی استفاده کرد.

• برای درمان کردن زود انزالی در آقایان، استفاده از اسپری تاخیری در مقایسه با اسپری لیدوکائین، ارجح‌تر می‌باشد.

• اسپری تاخیری بعد از استفاده به راحتی از روی پوست پاک شده ولی برای برطرف کردن مایع لیدوکائین از روی آلت تناسلی، باید چندین بار آن را با محلول آب و صابون بشویید.

نحوه استفاده اسپری دندان برای تاخیری

اگر می‌خواهید از اسپری دندان برای درمان زود انزالی استفاده کنید، بهتر است حدود ۱۰ الی ۱۵ قبل از شروع رابطه، نسبت به استفاده از آن اقدام کنید تا تاثیر خود را بگذارد. بهتر است تمام آلت تناسلی وزیر نوک آن را با این اسپری دندان آغشته کنید، با حرکات دایره‌ای مواد اسپری را بر روی آلت ماساژ بدهید تا به خوبی جذب شود.

دوزهای مختلفی از اسپری‌های لیدوکائین برای درمان زود انزالی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در هر فرد متفاوت می‌باشد. اگر بعد از استفاده از این اسپری، تاثیر لازم را ندیدید، بهتر است دوز آن را بیشتر کنید. برای جذب بهتر اسپری، قبل از رابطه به خوبی آلت تناسلی را تمیز کرده و دوش بگیرید.

عوارض اسپری دندان یا لیدوکائین برای تاخیری

با استفاده بیش از اندازه از اسپری دندان برای درمان زود انزالی، عوارضی در آقایان مشاهده خواهد شد که عبارتند از:

• ایجاد خارش‌ها و حساسیت‌های فراوان

استفاده کردن از این اسپری در برخی از آقایان سبب قرمزی، خارش و حساسیت‌های فراوان می‌شود.

• نشان دادن ناسازگاری با پوست

استفاده کردن از اسپری لیدوکائین ممکن است در برخی از آقایان موجب گیج شدن آنها و افت فشار شود. یکی دیگر از ناسازگاری‌های مردان در استفاده از اسپری دندان برای درمان زود انزالی، احساس ضعف می‌باشد.

• ورود مواد دارو به رگ آلت تناسلی

با وارد شدن دارو به رگ به صورت ناخواسته، عوارض جبران ناپذیری در بدن آقایان ایجاد می‌شود. غلظت پلاسمای خون آنها بسیار بالا رفته و برای سلامتی آنها ضرر بسیار زیادی دارد.

• تاثیر بر روی باروری

استفاده از اسپری دندان بر روی میزان باروری آقایان تاثیرگذار است. اگر مردان از این اسپری برای زود انزالی خود استفاده کنند، به مرور تعداد و کیفیت اسپرم‌های آنها کاهش پیدا کرده و کیفیت باروری آنها کمتر می‌شود.

اسپري لیدوکائین درمان زود انزالی با خمیر دندان

طریقه استفاده از اسپری تاخیری لیدوکائین

یکی از مشکلات رایج اکثر آقایان، زود انزالی در شروع رابطه جنسی می‌باشد.‌ برای برطرف شدن این مشکل و داشتن رابطه عاشقانه‌تر و طولانی‌تر، روش‌های گوناگونی پیشنهاد می‌شود. برای مثال مردان می‌توانند از ژل‌های تاخیری، قرص‌های تاخیری، اسپری‌های تاخیری یا کرم‌ها برای رفع مشکل خود استفاده کنند. در میان آقایان، استفاده کردن از اسپری‌های تاخیری محبوبیت بیشتری داشته و از آن برای برطرف کردن زود انزالی خود استفاده می‌کنند.

برای استفاده کردن از اسپری تاخیری باید مراحلی توسط مردان انجام شود که عبارتند از:

• در مرحله اول لازم است، سالم بودن و کیفیت اسپری تاخیری به دقت بررسی شود. مردان باید تاریخ انقضا و کیفیت اسپری را بررسی کرده و آن را چند بار تکان بدهند. باید از دوز مناسبی از اسپری برای درمان زود انزالی استفاده شود تا عوارض آن ناچیز باشد.

• در مرحله دوم باید آلت تناسلی خود را تمیز کنند. در این مرحله لازم است تمام قسمت‌های آلت تناسلی با محلول مناسب شسته شده و کاملاً خشک شود. با این کار مواد اسپری به راحتی در پوست جذب شده و اثر بیشتری دارد.

• در مرحله سوم که مهمترین آن می‌باشد، لازم است مقدار مناسبی از اسپری تاخیری بر روی پوست آلت آغشته شود.

• بعد از آغشته کردن پوست آلت با مواد اسپری تاخیری، لازم است آلت را چندین بار ماساژ بدهید تا مواد آن به خوبی جذب شود. حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه بعد از اسپری کردن این محصول، باید صبر کنی تا نتیجه آن را برای داشتن یک رابطه طولانی مدت ببینید.

اسپری لیدوکائین ۱۰ درصد برای دندان درد

پزشکان استفاده از اسپری لیدوکائین ۱۰ درصد برای رفع دندان درد را بسیار توصیه کرده و به گفته آنها این اسپری هیچگونه آسیبی به مینای دندان وارد نمی‌کند. اما استفاده بیش از اندازه از اسپری مورد نظر ممکن است، زخم‌های متعددی را در گونه‌ها و لثه‌ها ایجاد کند. بهتر است برای کاهش دندان درد خود در طی ۲۴ ساعت، تنها سه مرتبه از این اسپری استفاده کنید تا عوارضی برای شما به همراه نداشته باشد.

اسپری دندان درد قوی

تعدادی از اسپری‌های دندان درد فوق العاده قوی شامل اسپری آکوادنت، اسپری لیدوکائین، اسپری پرفکتیل و اسپری دندان درد نیک توتال هستند. در انواع اسپری دندان درد، مواد مسکن فوق العاده قوی برای رفع درد دندان وجود دارد. در اکثر این اسپری‌ها از مواد ضدعفونی کننده برای برطرف شدن درد دندان استفاده شده که تاثیر آن را چندین برابر می‌کند.

اسپری لیدوکائین یکی از معروف‌ترین اسپری‌ها برای برطرف شدن درد دندان می‌باشد. برخی از آقایان از اسپری مورد نظر برای تاخیر در انزال خود استفاده می‌کنند. از این اسپری می‌توان به صورت موضعی برای کمتر شدن درد نقاط مختلف بدن، به راحتی استفاده کرد. با کمک اسپری لیدوکائین تمام سیگنال‌های درد در اعصاب دندان، مسدود شده و درد فرد کاهش پیدا می‌کند.

قیمت اسپری لیدوکائین ۳۰ درصد

اسپری لیدوکائین ۳۰ درصد معمولاً برای درمان کردن زود انزالی و رفع دندان درد بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محلول آماده برای درمان درد بسیاری از زخم‌ها مورد استفاده قرار گرفته و اثر موقتی به همراه دارد. بعد از انجام عمل‌های جراحی، برای برطرف شدن دندان درد و بعد از زایمان می‌توانید از این بی‌حسی موضعی استفاده کنید.

استفاده از خمیر دندان برای درمان زود انزالی

تنها با خمیر دندان‌هایی که دارای ماده لیدوکائین هستند، می‌توان زود انزالی خود را درمان کرد. آقایان به جای استفاده کردن از اسپری‌های تاخیری، گاهی از این خمیر دندان‌ها برای بی‌حس کردن آلت تناسلی خود استفاده می‌کنند. اما باید بدانید استفاده کردن از خمیر دندان برای تاخیر در انزال، سبب تحریک یا سوزش فراوان در شما و شریک جنسیتان خواهد شد.

به هیچ عنوان از خمیر دندان یا اسپری دندان به عنوان روان کننده استفاده نکنید، زیرا ممکن است تاول‌ها و زخم‌های دردناکی در واژن همسرتان و آلت شما ایجاد شود.

اسپري لیدوکائین درمان زود انزالی با خمیر دندان

دلیل استفاده از خمیر دندان برای درمان زود انزالی چیست؟

برخی از آقایان به جای مصرف کردن اسپری‌های تاخیری و قرص‌های آن، از خمیر دندان استفاده می‌کنند تا عوارض جانبی در بدن آنها کمتر باشد. جالب است بدانید اثر خمیر دندان‌های دارای لیدوکائین، بر روی بی‌حس کردن آلت تناسلی و درمان زود انزالی نسبت به اسپری‌های تاخیری، بسیار کم است. همچنین استفاده از آن موجب عفونت‌های دردناک در مردان و واژن خانم‌ها می‌شود.

کلام آخر

اسپری لیدوکائین در مدل‌های ۱۰ درصد و ۳۰ درصد معمولاً برای رفع دندان درد مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد. اسپری‌ها و خمیر دندان‌های حاوی لیدوکائین تا حدودی در درمان زود انزالی تاثیر داشته اما اثر آنها کاملاً موقت و به همراه عوارض می‌باشد. برخی از مردان برای درمان زود انزالی خود از اسپری‌های لیدوکائین یا اسپری‌های دندان درد استفاده می کنند. اما مصرف کردن قرص‌ها یا اسپری‌های تاخیری می‌تواند نتایج بهتری در آقایان به همراه داشته باشد.

در زمان استفاده کردن از اسپری لیدوکائین برای تاخیر در انزال، باید تمامی نکات و مراقبت‌ها توسط مردان انجام شود تا کمترین عوارض را برای آنها به همراه داشته باشد. برای جذب بهتر اسپری‌های تاخیری لیدوکائین در پوست آلت و تاثیر بیشتر آن، باید این محل توسط آقایان به خوبی شسته و تمیز شود.

بهتر است قبل از استفاده از انواع اسپری‌های لیدوکائین برای درمان زود انزالی، تمام عوارض آن را بررسی کنید. استفاده کردن مداوم از اسپری‌های مورد نظر برای رفع زود انزالی، حساسیت‌ها و مشکلات جدی‌تر در آقایان ایجاد می کند. بنابراین باید به راه حل دائم و موثر برای رفع مشکل فکر کنند.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *