درحال بارگذاری...
پیام دلخواه شما در این قسمت قرار میگرد
وبگردی

بررسی حواشی حضور آتوسا پورکاشیان بدون حجاب

ایران در زمینه بازی های فکری نظیر شطرنج بارها موفق به جوایز مختلف و بین المللی شده است. در سال های گذشته بانوان ایرانی در بسیاری از مسابقات جهانی موفق به کسب رتبه های برتر شده اند. یکی از بازیکنان شطرنج مطرح ایرانی خانم آتوسا پورکاشیان می باشد. وی در بسیاری از مسابقات بین المللی و جهانی موفق به کسب رتبه های اول شده است. ایشان به عنوان یکی از بازیکنان مطرح شطرنج در ایران معرفی شده اند. خانم پورکاشیان تجربه بسیار درخشانی دارند و همچنین وی در تمامی مسابقات جهانی شطرنج شرکت کرده است. خانم پورکاشیان متولد ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۶۷ می باشد. همچنین ایشان در دوره کودکی، جوانی و حتی نوجوانی بارها جوایز مختلفی کسب کرده اند. وی به عنوان یکی از ابر قهرمانان شطرنج در دنیا معرفی شده است. این بازیکن مطرح ایرانی فاتح ۶ دوره از مسابقات شطرنج در جهان می باشد. همچنین در سال های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ در زمینه مربیگری شطرنج نیز فعالیت داشتند. خانم پورکاشیان یکی از مدرسین حرفه ای و تخصصی شطرنج نیز می باشند. استعداد و مهارت وی در زمینه شطرنج کاملا ثابت شده است. هم اکنون ایشان جزء ۱۰ شطرنج باز برتر زن در جهان هستند. خانم پورکاشیان بیش از ده ها جوایز در مسابقات مختلف کسب کرده است.

کشف حجاب آتوسا پورکاشیان و همسرش:

یکی از حواشی اخیر این بازیکن شطرنج کشف حجاب وی می باشد‌. در سال های گذشته خبری مبنی بر کشف حجاب آتوسا پورکاشیان پخش شد. پس از انتشار این خبر فضای مجازی بسیار ملتهب شده بود. بعد از مدت زمان کوتاهی تصاویر بی حجاب آتوسا پورکاشیان و بسیاری از دوستانش پخش شد. وی در بسیاری از مصاحبه های خود اعلام کرده است، که قصد بازگشت به ایران را ندارد. ایشان در مسابقات قهرمانی جهان به صورت بی حجاب شرکت کرد‌. همچنین فرد و یا نهادی از این تصمیم خانم پورکاشیان اطلاع نداشتند.

بررسی حواشی حضور آتوسا پورکاشیان بدون حجاب

این خبر باعث ایجاد جنجال بزرگی در دنیای ورزشی شد. همچنین پس از کشف حجاب آتوسا بسیاری از دوستانش نیز تصاویر بی حجاب خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند‌. خانم آتوسا پورکاشیان یکی از سوژه های جدید خبری می باشد، که با توجه به فعالیت ورزشی موفق در ایران اقدام به مهاجرت کرد. هنوز هیچ خبر موثقی مبنی بر علت بی حجابی آتوسا پورکاشیان منتشر نشده است. بنابر جدیدترین اخبار به دست آمده خانوم پورکاشیان با یکی از کشورهای خارجی قرارداد بسته است. این قرارداد پیش از خروج از کشور ایران عقد شده است. همچنین به دلیل پیشنهاد کاری بهتر در کشور آمریکا ایشان تصمیم به مهاجرت گرفته اند. به هر حال فعالیت ورزشی برای یک تیم ورزشی صهیونیستی به هیچ عنوان جنبه مثبتی نخواهد داشت. وی هم اکنون با یک تیم آمریکایی در مسابقات شطرنج شرکت خواهد کرد. همچنین دوره های مختلف آموزشی را برای شرکت کنندگان آمریکایی برگزار می کند.

آتوسا پورکاشیان شطرنج:

به صراحت می توان ادعا کرد، که یکی از ستاره های بی رقیب ایرانی در حوزه شطرنج خانم پورکاشیان می باشد. وی پیش از مهاجرت به عنوان یکی از برترین بازیکنان زن ایرانی از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار هستند. همچنین ایشان موفق به کسب جوایز بین المللی متعدد در عرصه جهانی شده اند. خانم پورکاشیان با یک اقدام نادرست آینده موفق خود را به خطر انداخت. ایشان در سال ۱۳۹۹ تصاویر بی حجاب خود را منتشر کرد. این تصاویر بسیاری از بازیکنان فعال و مطرح در حیطه شطرنج را متعجب کرد. خانم پورکاشیان با انتشار تصاویر بی حجاب خود قصد داشت، که خبر مهاجرت خود را اعلام کند. برخلاف تمامی خبرهای زرد و غلط وی به همراه همسرش به آمریکا مهاجرت کرده است.

بررسی حواشی حضور آتوسا پورکاشیان بدون حجاب

در سال جاری وی به عنوان یکی از بازیکنان رسمی کشور آمریکا در مسابقات شطرنج شرکت خواهد کرد‌. خانم آتوسا پورکاشیان با چنین اقدام نادرستی آینده شغلی خود را به خطر انداخت. همچنین مشارکت ورزشی با چنین کشور صهیونیستی به هیچ عنوان موجب افتخار نیست. خانم پورکاشیان زیر پرچم آمریکا و بدون حجاب فعالیت ورزشی خود را ادامه می دهد. بارها بسیاری از شبکه های خبری تصمیم گرفتند، که با ایشان در این خصوص صحبت کنند. متاسفانه پس از بارها تلاش ایشان اطلاعات خاصی را در این باره در اختیار جامعه خبری ایران قرار ندادند.

حواشی حضور آتوسا پورکاشیان بدون حجاب:

یکی از خبرهای تلخ سال های گذشته حواشی حضور آتوسا پورکاشیان بدون حجاب در مسابقات جهانی شطرنج در قزاقستان می باشد. آتوسا به همراه تعدادی از دوستان شطرنج باز خود در تیم کشور آمریکا و فرانسه مشغول به فعالیت هستند. همچنین خانم پورکاشیان در اولین مسابقه ورزشی خود به عنوان بازیکن تیم آمریکا در سال ۱۴۰۱ موفق به برد شد. متاسفانه خبر مهاجرت این بازیکن برای دنیای شطرنج بسیار ناراحت کننده بود. ایشان حتی در یکی از مسابقات جدید شطرنج در مقابل بازیکنان ایرانی قرار گرفتند. تصاویر تلخ این مسابقه بارها در شبکه های اجتماعی وایرال شد. همچنین به دلیل مشارکت و همکاری با کشورهای صهیونیستی این بازیکن اجازه ورود به کشور ایران را ندارد. در حال حاضر ایشان اقامت کشور آمریکا و فرانسه را دریافت کرده اند. وی در بسیاری از مسابقات شطرنج آمریکا به عنوان بازیکن رسمی این تیم شرکت می کند.

پس از مهاجرت مدت زمان کوتاهی آتوسا پورکاشیان از دنیای شطرنج دوری کرد. علت این دوره استراحت آتوسا پورکاشیان بیان شده بود؛ در صورتی که وی در این دوران مشغول به طی روند اداری مهاجرت خود بود. خانم پورکاشیان از اساتید مطرح و شناخته شده شطرنج در ایران بودند. وی با مهاجرت به کشور آمریکا ضربه بزرگی به بنیان های شطرنج در ایران وارد کرد. این قهرمان ملی بنابر جدیدترین اخبار به دست آمده در زمینه داوری بین المللی شطرنج نیز مشغول به فعالیت می باشد.

آتوسا پورکاشیان پس از کشف حجاب به کدام کشور مهاجرت کرد؟

آتوسا پورکاشیان پس از کشف حجاب ابتدا به کشور فرانسه مهاجرت کرد. وی مدت زمان کوتاهی در کشور فرانسه فعالیت ورزشی خود را ادامه داد. بعد از گذشت ۶ ماه به دلیل پیشنهاد بهتر توسط آکادمی شطرنج آمریکا فرانسه را به مقصد آمریکا ترک کرد. وی در بسیاری از مسابقات بین المللی و جهانی به عنوان بازیکن رسمی تیم آمریکا شرکت کرد. همچنین در آکادمی رسمی آموزشی آمریکا مشغول به آموزش شطرنج بود. وی به عنوان یکی از مدرسین برتر و حرفه ای شطرنج نیز معرفی شده اند. بسیاری از بازیکن مطرح و موفق شطرنج در آمریکا در دامان این استاد بزرگ آموزش دیده اند. با وجود این که خانم پورکاشیان آخرین مقصد مهاجرتی خود را آمریکا اعلام کرده بود‌‌‌. به پیشنهاد  فدراسیون جهت مربی گیری و قضاوت بین المللی در انجمن شطرنج آمریکا را به مقصد انگلیس ترک کرد.

بررسی حواشی حضور آتوسا پورکاشیان بدون حجاب

وی به تازگی در این کشور فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است. خانم پورکاشیان هیچ گاه علت واقعی مهاجرت خود را بیان نکرد. همچنین وی در کشور انگلیس نیز مربی گری حرفه ای خود را ادامه می دهد. وی در سال های گذشته بارها در مسابقات مختلف در مقابل بازیکنان ایرانی قرار گرفته است. واقعا این صحنه دردناک و ناخوشایند برای جامعه ورزشی ایرانی تلخ می باشد. خانم آتوسا پورکاشیان با این اقدام نادرست خود ضربه بزرگی به تیم شطرنج ایران وارد کرد.

آتوسا پورکاشیان بدون حجاب در مقابل بازیکن ایرانی قرار گرفت:

خانم پورکاشیان پس از مهاجرت از ایران بارها در مسابقات مختلف مقابل بازیکنان ایرانی قرار گرفت. جالب است بدانید، که در تمامی این مسابقات بازیکنان غیور ایرانی موفق به شکست خانم آتوسا پورکاشیان شدند‌. همچنین این تصویر تکان دهنده و باورنکردنی ضربه بزرگی را به جامعه ورزشی ایران وارد کرد. ایشان پس از اتمام فرایند مهاجرت خود تصویر خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشتند. خانم پورکاشیان در سال های مختلف تصاویر بی حجاب خود را در شبکه های اجتماعی گوناگون منتشر کرد. تصاویر بی حجاب آتوسا پورکاشیان در مقابل حریف ایرانی تا مدت ها سوژه خبرگزاری های مختلف شده بود. تصویری دردناک و ناراحت کننده از حضور دو هموطن در مقابل یکدیگر که واقعا قلب بیننده را به درد می آورد. این تصاویر جدید مربوط به حواشی مسابقات شطرنج در کشور قزاقستان می باشد. این تصویر تلخ برای جامعه ورزشی ایران بسیار شوکه کننده بود. اگر با دقت در این تصاویر به چهره خانم پورکاشیان توجه کنید. متوجه خواهید شد، که ایشان نیز از این وضعیت ناراضی هستند. تصمیم اشتباه خانم پورکاشیان باعث ایجاد چالش های مختلفی در عرصه بازی های شطرنج بازیکنان ایرانی شد. همچنین ایشان پس از انتشار تصاویر بی حجاب خود تا حدودی از دنیای ورزشی فاصله گرفت‌. هدف از این دوره کوتاه مدت آرام شدن شدن جو متشنج اخبار و حواشی بود. وی هیچ گاه به سوالات خبرنگاران پیرامون مهاجرت خود پاسخ نداد.

حضور بدون حجاب دختر شطرنج باز ایرانی در مسابقات جهانی:

خانم پورکاشیان ملی پوش شطرنج ایران بدون حجاب در مسابقات جهانی شرکت کرد. وی با این اقدام نادرست خود موقعیت طلایی خود را در تیم شطرنج ایران از دست داد. همچنین به تازگی وی در ترکیب اصلی تیم ایالات متحده آمریکا نیز قرار گرفته است. ایشان با چنین اقدام نادرستی در مسیر نابودی حرفه ورزشی خود قرار گرفت؛ زیرا فعالیت و همکاری با یک رژیم صهیونیستی هیچ گونه مزایای خاصی برای وی نخواهد داشت.

این اقدام توجه گسترده ای از علاقه مندان به ورزش شطرنج را به خود جلب کرد. خانم آتوسا پورکاشیان به همراه سارا خادم الشریعه تصمیم ننگین خود را به واقعیت تبدیل کردند.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *