درحال بارگذاری...
پیام دلخواه شما در این قسمت قرار میگرد
قیمت کاندوم کاپوت در سال جدید
سلامت پزشکی

قیمت کاندوم کاپوت در سال جدید

کاندوم یا همان غلاف، یک پوشش لاتکسی کاملا بهداشتی می باشد. یکی از روش های ایمن جلوگیری از بارداری کاندوم است. این محصول به نوعی از تماس مستقیم آلت مردانه با واژن جلوگیری می کند. بر اساس جدیدترین بررسی های پزشکی صورت گرفته ایمن ترین روش جلوگیری از بارداری، کاندوم می باشد. برخلاف سایر روش های جلوگیری از بارداری، کاندوم هیچ گونه عوارض خاصی را به همراه ندارد. هم اکنون برندهای مختلفی به صورت کاملا تخصصی در زمینه تولید کاندوم فعالیت می کنند. یکی از کمپانی های پرطرفدار در زمینه تولید کاندوم کاپوت می باشد؛ زیرا این شرکت تولیدات خود را مطابق با استانداردهای جهانی طراحی و به بازار عرضه می کند. کاندوم کاپوت دارای یک طراحی کاملا متفاوت و خاص می باشد. این محصول، به عنوان پرفروش ترین نوع کاندوم نیز معرفی شده است. کاندوم برند کاپوت، باعث بروز حساسیت های پوستی نمی شود؛ زیرا از بهترین متریال موجود در بازار تولید شده است. کاندوم های برند کاپوت، از مقاومت کششی فوق العاده بالایی برخوردار هستند؛ زیرا جنس لاتکس این کاندوم کاملا مرغوب می باشد.

کاندوم کاپوت ۳ عددی:

این محصول در یک بسته بندی بهداشتی و کاملا پلمپ شده به بازار عرضه می شود. برخلاف سایر نمونه های موجود در بازار، این کاندوم به هیچ عنوان در اثر فشار پاره نمی شود. این محصول فوق العاده با کیفیت، حاوی هیچ گونه ماده شیمیایی مضری نمی باشد. همچنین به کمک انواع کاندوم کاپوت می توانید ریسک ناشی از ابتلا به بیماری های مقاربتی نظیر: ایدز و HIV را کاهش دهید. کاندوم های مردانه برند کاپوت، از بهترین لاتکس موجود در بازار تولید شده اند؛ به همین علت بیشترین میزان از سازگاری را با پوست دارند. به کمک این کاندوم می توانید خطر ابتلا به بیماری های مختلف پوستی نظیر: زگیل تناسلی و تبخال تناسلی را کاهش دهید. این کاندوم دارای اندازه ای کاملا استاندارد می باشد و همچنین در رایحه های مختلف تولید و به فروش می رسد.

قیمت کاندوم کاپوت در سال جدید

برند کاپوت، برای افزایش حس و میل جنسی از عصاره ها و رایحه های طبیعی در تولید محصولات خود استفاده می کند. یکی از علل محبوبیت کاندوم کاپوت در ایران، کیفیت مثال زدنی و قیمت مقرون به صرفه آن می باشد. اگر بودجه کافی جهت خرید کاندوم ندارید؛ می توانید نسبت به خرید بسته ۳ عددی این محصول اقدام کنید. این محصول برای جلوگیری از بارداری های ناخواسته بهترین پیشنهاد می باشد. همچنین در برابر فشار بیشترین میزان از مقاومت را از خود نشان می دهد‌. این محصول کاملا مورد تایید وزارت بهداشت و درمان می باشد‌. همچنین تمامی تاییدیه های لازم را دریافت کرده است‌. کاندوم برند کاپوت، دارای یک طراحی منحصر به فرد می باشد. برخلاف سایر نمونه های مشابه، این محصول باعث کاهش میل جنسی نمی شود‌.

یکی از برجسته ترین ویژگی های کاندوم برند کاپوت، نازک بودن آن می باشد. کاندوم های برند کاپوت کاملا نازک و با کیفیت هستند.

کاندوم کاپوت بهتر است یا کدکس؟

یکی از دغدغه های اصلی زوجین خرید بهترین و با کیفیت ترین کاندوم می باشد. دو برند کاپوت و کدکس، به عنوان برترین تولید کنندگان کاندوم در ایران معرفی شده اند. کاندوم های برند کاپوت، به لحاظ کیفیت و قیمت در جایگاه اول قرار دارند‌. در سال های گذشته برند کدکس، کیفیت محصولات خود را بسیار پایین آورده است. ضخامت ناچیز کاندوم های برند کاپوت، منجر به فروش بسیار بالای آن در بازار شده است. به لحاظ کیفیت برند کدکس در پله دوم قرار دارد؛ زیرا این برند از لاتکس درجه دو برای تولید کاندوم استفاده می کنند. یکی از برجسته ترین ویژگی های کاندوم کاپوت، مقاومت بسیار بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد. در حالی که کاندوم های برند کدکس، با کمترین میزان از فشار دچار پارگی می شوند. کاندوم های برند کاپوت، ۳ برابر نازک تر از کاندوم های کدکس است. کاندوم های کاپوت به دلیل ضخامت بسیار کم، حس واقعی جنسی را به راحتی منتقل می کنند. تمامی متریال مربوط به تولید کاندوم کاپوت کاملا بهداشتی و استرلیزه شده هستند‌. بارها در بررسی های میدانی و آزمایشگاهی، این مورد به اثبات رسیده است.

قیمت کاندوم کاپوت در سال جدید

از نظر قیمت کاندوم کاپوت ارزان تر از کدکس می باشد. به نوعی شما با هر میزان بودجه ای می توانید بهترین نوع این کاندوم را خریداری کنید. کاندوم های برند کاپوت تنوع بیشتری دارند. شما بر اساس نیاز و خواسته خود می توانید بهترین نمونه را خریداری کنید. در صورتی که کاندوم های برند کدکس، بدین شکل نیستند. کاندوم کاپوت در مقایسه با کاندوم کدکس از مقاومت ۳ برابری در برابر ترکیدن برخوردار است. این محصول از کشش طولی فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. در حالی که کاندوم کدکس، در اثر کشش طولی دچار پارگی می شود. در تولید کاندوم کاپوت، از پلی اورتان فاقد بو استفاده شده است؛ به همین علت راحتی بیشتری را برای فرد به ارمغان می آورد. به طور کلی از دیدگاه مشتریان خرید کاندوم کاپوت بیشتر به صرفه است.

قیمت کاندوم کاپوت در داروخانه:

یکی از مهم ترین علل محبوبیت این کاندوم در ایران، قیمت بسیار مناسب و اقتصادی آن می باشد. شما با هر میزان بودجه ای می توانید بهترین نوع این کاندوم را خریداری کنید. برخلاف سایر نمونه های موجود در بازار، کاندوم کاپوت با قیمت بسیار مناسب و ارزانی به فروش می رسد. در حال حاضر داروخانه های سطح کشور، این محصول را عرضه می کنند. قیمت کاندوم کاپوت در مقایسه با سایر نمونه های مشابه به مراتب ارزان تر می باشد. شما به نوعی برای خرید این کاندوم به بودجه ریالی بسیار زیادی احتیاج ندارید. شما با هر میزان بودجه ای می توانید بهترین نوع این کاندوم را خریداری کنید.

برای خرید کاندوم کاپوت با نازل ترین قیمت ممکن می توانید داروخانه های اینترنتی را انتخاب کنید. چنین داروخانه هایی به صورت مستقیم کاندوم کاپوت را به فروش می رسانند. اگر قصد خرید این کاندوم با نازل ترین قیمت ممکن را دارید؛ حتما از طریق داروخانه های اینترنتی ثبت سفارش خود را انجام دهید. به طور کلی هدف جامعه جهانی از کاهش قیمت جهانی کاندوم کاپوت، رشد و مدیریت ساختار خانواده می باشد. این محصول به نسبت سال های گذشته با افزایش قیمت مواجه نشده است. شما با هر میزان بودجه ای می توانید نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

مشخصات انواع کاندوم کاپوت:

این محصول در مدل های مختلف تولید و به فروش می رسد. هر یک از نمونه های مختلف این محصول، ویژگی های متفاوتی دارند. یکی از علل موفقیت برند کاپوت در بازارهای داخلی و خارجی، قیمت بسیار مناسب آن می باشد. برخلاف تمامی باورهای اشتباه شما با کمترین میزان از بودجه نیز می توانید انواع کاندوم کاپوت درجه یک و مرغوب را خریداری کنید. یکی از محبوب ترین نمونه های موجود در بازار کاندوم تاخیری کاپوت می باشد‌. این محصول به افزایش مدت زمان رابطه جنسی کمک می کند. همچنین به هیچ عنوان باعث بروز حساسیت پوستی نمی شود. از دیگر محصولات پرفروش این برند می توان به کاندوم خاردار اشاره کرد. سطح این محصول دارای خارهای پلاستیکی می باشد. برای افزایش کیفیت رابطه جنسی خود می توانید از این محصول استفاده کنید. قیمت کاندوم کاپوت خاردار، با سایر نمونه های مشابه کاملا یکسان است.

قیمت کاندوم کاپوت در سال جدید

کاندوم ۷ کاره تاخیری و خنک کننده از دیگر تولیدات پرطرفدار این برند می باشد. اگر به دنبال تجربه یک رابطه جنسی متفاوت و لذت بخش هستید؛ حتما این محصول را خریداری کنید. یکی از محصولات جدید برند کاپوت، کاندوم تنگ کننده می باشد. این محصول حس متفاوت جنسی را به هر دو طرف القا می کند‌. همچنین طراحی کلی این کاندوم بسیار متفاوت و خاص می باشد‌. کاندوم خاردار ژله ای، از دیگر نمونه های جدید و پرطرفدار می باشد‌. این محصول از ترکیب پلی اورتان بهداشتی و لاتکس درجه یک تولید شده است. یکی از اهداف برند کاپوت با تولید حداکثری انواع کاندوم، افزایش کیفیت رابطه جنسی زوجین می باشد‌. شما با خرید و استفاده از محصولات برند کاپوت می توانید ابعاد جدیدی از لذت جنسی را در چارچوب زندگی زناشویی خود تجربه کنید. نکته: تمامی کاندوم های برند کاپوت یکبار مصرف هستند. در همین راستا از استفاده مجدد این کاندوم ها شدیدا خودداری کنید. استفاده دوباره از کاندوم های یکبار مصرف به هیچ عنوان بهداشتی نیست.

کاندوم کاپوت زنانه چیست؟

این محصول یک ابزار جلوگیری از بارداری برای بانوان می باشد‌. برند کاپوت، یکی از تولید کنندگان برتر این نوع از کاندوم ها می باشد. این کاندوم زنانه، به نوعی یک غلاف زنانه به طول ۱۵ الی ۱۷ سانتی متر است. این محصول دارای دو حلقه پلاستیکی منعطف در بخش ابتدایی و انتهایی می باشد. قطر این کاندوم زنانه در مقایسه با کاندوم مردانه متفاوت است. کاندوم زنانه کاپوت از قسمت ابتدایی واژن تا ورودی رحم را به خوبی پوشش می دهد. نحوه استفاده از این کاندوم بسیار راحت و آسان می باشد. بر اساس جدیدترین تحقیقات پزشکی به عمل آمده کاندوم کاپوت زنانه بهترین روش جلوگیری از بارداری به شمار می آید. این محصول جایگزینی بسیار مناسب برای کاندوم های مردانه می باشد. نکته: حتما قبل از رابطه جنسی این کاندوم را در داخل واژن قرار دارید.

پس از اتمام رابطه جنسی کاندوم را خارج کرده و دور بیاندازید. به کمک این کاندوم می توان خطر ابتلا به بیماری های جنسی را به صورت قطعی و ۱۰۰ درصدی کاهش داد.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *