درحال بارگذاری...
پیام دلخواه شما در این قسمت قرار میگرد
بهترین لپ تاپ های دانشجویی
اخبار گوناگون صفحه اصلی

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی: لپ‌تاپ‌ها وسیله‌ای هستند که به دلیل قابلیت حمل آسان، مورد پسند دانشجویان قرار می‌گیرند. بنابراین تصمیم گرفتیم برای هر بودجه ای که دانش آموزان می توانند برای مدرسه استفاده کنند، لیستی از توصیه های لپ تاپ ایجاد کنیم. بهترین لیست توصیه‌های لپ‌تاپ ما شامل لپ‌تاپهایی در محدوده‌های قیمتی بسیاری است.

از آنجایی که لپ‌تاپهایی که توصیه می‌کنیم برای مقاصد مدرسه استفاده می‌شوند، دستگاه‌هایی با سرعت پردازنده و ظرفیت رم بالا را انتخاب کردیم. ما همچنین در نظر گرفتیم که آیا SSD دارد تا بتواند سریع باشد.

برای کاهش بیشتر قیمت، مجبور شدیم کارت گرافیک و وضوح صفحه نمایش را قربانی کنیم. یکی از بزرگترین عوامل کاهش قیمت این بود که برخی از محصولات رایگان بودند، یعنی سیستم عامل نداشتند. این بدان معناست که پس از خرید محصول باید سیستم عامل را نصب کنید.

با این حال، اگرچه همه لپ‌تاپها برای انجام بازی‌ها مناسب نیستند، اما برای انجام کارهای روزانه شما مانند تحقیق، تهیه تکالیف و سخنرانی کافی هستند. با این حال، می‌توانید لپ‌تاپهایی را برای بازی در لیست بهترین توصیه‌های لپ‌تاپ ما نیز پیدا کنید.

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی HP 255 G7

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی HP 255 G7: مدل بعدی در لیست بهترین توصیه لپ تاپ ما HP 255 G7 است. این محصول که دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی است، از نظر قابلیت حمل نیز کمی چالش برانگیزتر است. البته لازم به ذکر است که برای افرادی که می خواهند از صفحه نمایش بزرگ استفاده کنند کاملاً کافی است.

متأسفانه از نظر رزولوشن صفحه نمایش زیر استاندارد است. روشنایی صفحه نمایش این محصول که دارای رزولوشن 1366 × 768 پیکسل یعنی HD است، 220 نیت بیان می شود. از نظر عملکرد دقیقاً برعکس صفحه نمایش را می بینیم. سرعت پردازنده دستگاه با AMD Ryzen 3200U 2.6 گیگاهرتز است. علاوه بر این، 8 گیگابایت رم DDR4 روی دستگاه وجود دارد. علاوه بر این، یک SSD 256 گیگابایتی نیز در محصول موجود است. علاوه بر این، این محصول دارای یک دی وی دی خوان نیز می باشد. محصول فاقد کارت گرافیک خارجی می باشد.

لازم به ذکر است که علاوه بر باتری 41 وات ساعتی خود، از نظر اتصال نیز دستگاه بسیار موفقی است. این دستگاه دارای گزینه های اتصال مانند 3 پورت USB، HDMI، VGA، اترنت، بلوتوث و Miracast است. کارت خوان SD نیز در محصول موجود است.

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی Huawei MateBook D15

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی Huawei MateBook D15: ما لیست خود را از بهترین توصیه های لپ تاپ برای دانش آموزان با هواوی ادامه می دهیم که اخیراً به طور مکرر به آن اشاره شده است. مهمان بعدی لیست توصیه لپ تاپ ما MateBook D15 است. می خواهیم به این نکته اشاره کنیم که برای کسانی که می خواهند صفحه نمایش بزرگی را در بین مدل های MateBook انتخاب کنند گزینه بسیار خوبی است.

این دستگاه دارای صفحه نمایش 15 اینچی FHD می باشد. پیکسل های کامل به صورت 1920 در 1080 بیان می شوند. همچنین گفته شده است که LED IPS به عنوان فناوری نمایشگر استفاده می شود. همچنین باید اشاره کنیم که از روشنایی صفحه نمایش 250 نیت پشتیبانی می کند و زاویه دید بلندپروازانه 178 درجه را ارائه می دهد. علاوه بر این باید توجه داشت که دارای طراحی کیف بسیار مدرن و شیکی است.

هوآوی با ترجیح نسل دهم اینتل Core i3 به عنوان پردازنده، این محصول را ساخته است که نسبت به قیمت آن عملکرد بسیار موفقی دارد. علاوه بر این، این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم نیز می باشد. یکی از مهم ترین عوامل بدون شک SSD است. 256 گیگابایت حافظه SSD که سرعت دستگاه را در کنار سایر قطعات سخت افزاری به بالاترین سطح خواهد رساند، در Huawei MateBook D15 نیز گنجانده شده است.

با این حال، جزئیاتی که باعث ناراحتی کسانی که دوست دارند بازی کنند، کارت گرافیک است. متاسفانه این دستگاه دارای کارت گرافیک مشترک است. این دستگاه دارای گرافیک Intel UHD برای پشتیبانی از فرآیندهای گرافیکی است. این را هم اضافه کنیم که این محصول دارای باتری 42 وات ساعتی و حسگر اثر انگشت است.

اشتباه نیست اگر بگوییم که گزینه های زیادی در مورد اتصال ارائه می دهد. این محصول که دارای اتصالاتی مانند USB Type-C، HDMI، بلوتوث است، متاسفانه از پشتیبانی اترنت برخوردار نیست. قیمت هواوی MateBook D15 که با ویندوز 10 نسخه هوم به فروش می رسد از حدود 16000 لیر شروع می شود.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی ایسر TravelMate P2

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی ایسر TravelMate P2: ما لیست توصیه های لپ تاپ خود را برای دانش آموزان با مدل دیگری از Acer ادامه می دهیم. نسخه به روز شده سری TravelMate ایسر که قبلاً مدلی با کارت گرافیک خارجی قرار داده بودیم نیز شایسته است در لیست ما قرار گیرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 14 اینچی است. رزولوشن این صفحه نمایش 1920*1080 یعنی FHD بیان شده است. همچنین شایان ذکر است که از نوع صفحه نمایش IPS پشتیبانی می کند. می توان گفت در کل صفحه نمایش موفقی دارد.

باید به این نکته اشاره کنیم که کامپیوتر با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 مشکلی در کارهای روزمره ایجاد نخواهد کرد. سرعت پایه پردازنده 2.80 گیگاهرتز و سرعت توربو 4.7 گیگاهرتز است. همچنین باید گفت که این پردازنده 4 هسته ای است. اما ویژگی های قابل توجه این کامپیوتر در سایر قسمت های سخت افزاری آن است.

اول از همه، رایانه دارای 16 گیگابایت رم است. برای استفاده روزانه و کارهای مدرسه، این ظرفیت رم بیش از اندازه کافی خواهد بود. علاوه بر این رم، دستگاه دارای یک SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است. اما متاسفانه امکان یافتن قطعه خارجی به عنوان کارت گرافیک در دستگاه وجود ندارد.

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی HP 14S-DQ40005NT

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی HP 14S-DQ40005NT: ما لیست خود را از بهترین توصیه های لپ تاپ برای دانش آموزان با مدل دیگر HP ادامه می دهیم. مایلیم به این نکته اشاره کنیم که این یک مدل منحصر به فرد است، به خصوص برای کاربرانی که به دنبال یک مدل قابل حمل تر هستند. HP 14S از نظر کارایی نیز جزو بهترین مدل های لپ تاپ برای دانش آموزان است.

وقتی به صفحه نمایش دستگاه نگاه می کنیم، می بینیم که اندازه آن 14 اینچ است. علاوه بر این، وضوح صفحه نمایش FHD و روشنایی صفحه نمایش 250 نیت نیز در این محصول موجود است. انتخاب صفحه نمایش مات در محصول که دارای پنل نمایشگر IPS LED است از جمله جزئیاتی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

وقتی به ویژگی های سخت افزاری نگاه می کنیم، می توان اولویت پردازنده اینتل را مشاهده کرد. پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5 از جمله عناصری است که نقطه قوت اصلی محصول را تشکیل می دهد. در جزئیات حافظه شاهد 8 گیگابایت رم با فرکانس 3200 مگاهرتز هستیم. علاوه بر این، 512 گیگابایت SSD نیز در مدل HP 14S گنجانده شده است. همچنین باید اشاره کنیم که کارت گرافیک خارجی در دستگاه وجود ندارد.

علاوه بر این، این رایانه همچنین دارای باتری 41 وات ساعتی و ویژگی شارژ سریع است. همچنین دو خروجی با فناوری USB 3 و یک خروجی Type-C بر روی دستگاه تعبیه شده است. پشتیبانی از بلوتوث، HDMI و Miracast نیز در محصول گنجانده شده است. با این حال، باید اشاره کنیم که خروجی اترنت وجود ندارد. قیمت مدل HP 14S تقریباً از 14000 لیر لیر شروع می شود.

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی Acer Aspire A315-57G

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی Acer Aspire A315-57G: این مدل موفق تولید شده توسط ایسر در صورت داشتن بودجه کمی بالا انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. با ارائه سخت افزار قدرتمند، نمایشگر و صفحه نمایش موفق، مدل Aspire شامل سیستم عامل نیز می شود. اگر می خواهید یک کامپیوتر قدرتمند بخرید و مستقیماً از آن استفاده کنید، توصیه می کنیم حتما نگاهی به Aspire A315-57G بیندازید.

ابتدا اجازه دهید در مورد صفحه نمایش صحبت کنیم. اندازه صفحه نمایش با وضوح 1920 × 1080 یعنی FHD 15.6 اینچ است. همچنین لازم به ذکر است که محصولی که از نوع پنل ال ای دی است از نظر نمایشگر موفق است. علاوه بر این، این دستگاه دارای یک کارت گرافیک 2 گیگابایتی Nvidia GeForce MX330 است.

این محصول که دارای پردازنده نسل پنجم اینتل Core است، دارای رم 8 گیگابایتی با فرکانس 2666 مگاهرتز نیز می باشد. 256 گیگابایت SSD به عنوان فضای ذخیره سازی استفاده می شود. باید به این نکته اشاره کنیم که با ترکیب کارت گرافیک و سایر قطعات سخت افزاری می توان بازی های زیادی با سیستم مورد نیاز پایین را به راحتی در این بازی انجام داد. همچنین می توان گفت که شانس بازی هایی با نیازهای بالاتر وجود دارد.

جدای از این می توان گفت که از نظر پشتیبانی اتصال محصول فوق العاده موفقی است. علاوه بر پشتیبانی از USB 2.x و 3.x. اترنت، بلوتوث و البته وای فای نیز در محصول موجود است. با این حال، پشتیبانی از کارت خوان وجود ندارد. قیمت محصول با سیستم عامل Windows 10 Home تقریباً 18500 لیر است.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی Monster Huma H4 V5.1.11

Monster معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی Monster Huma H4 V5.1.11:  سعی دارد با سری های مختلف مخاطبان مختلف کاربران لپ تاپ را جذب کند. در این راستا این شرکت به افرادی که عموما از مدل های لپ تاپ اداری با سری Huma استفاده می کنند، دعوت می کند. ما لیست توصیه های لپ تاپ خود را برای دانش آموزان با Monster Huma H4 V5.1.11 ادامه می دهیم.

Monster Huma H4 V5.1.11 که طراحی بسیار شیکی دارد دارای صفحه نمایش 14.1 اینچی است. این صفحه نمایش که دارای پنل LED است، با وضوح 1920 در 1080 پیکسل کار می کند. قسمت پردازنده لپ تاپ شامل Intel Core i5-1235U است. علاوه بر این، Monster از عملکرد پردازنده لپ تاپ با 32 گیگابایت رم DDR4 پشتیبانی می کند. در قسمت گرافیک داخلی لپ تاپ Intel Iris Xe Graphics واجد شرایط وجود دارد که کارت گرافیک خارجی ندارد.

این لپ تاپ با داشتن یک SSD 1 ترابایتی فضای ذخیره سازی بیش از اندازه کافی را برای دانش آموزان فراهم می کند. به علاوه وزن لپ تاپ 1.60 کیلوگرم است. بنابراین می توانید به راحتی لپ تاپ را در طول روز با خود حمل کنید. Monster Huma H4 V5.1.11 که هم با سخت افزار و هم با طراحی توانسته دانشجویان را راضی کند، با قیمت هایی از 20000 لیر به فروش می رسد.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *